LatestNews

Pozycjonowanie kluczem do sukcesu

Pozycjonowanie kluczem do sukcesu

Potrzeba zaistnienia w Internecie objawia się zazwyczaj chęcią posiadania strony WWW. Dzisiaj to już niemal konieczność, że firma musi mieć witrynę w sieci. Większość przedsiębiorstw , które do tej pory działały tylko w handlu tradycyjnym zaczęło zdawać sobie sprawę, iż ich pozycja jest znacznie obniżona, jeżeli nie istnieją w Internecie. Nie od parady funkcjonuje powiedzenie wśród internautów:

„Jak cię nie ma w Gogle, to cię nie ma w ogóle”

Każda szanująca się działalność ma dzisiaj lepszą, czy gorszą stronę WWW, ale sama strona internetowa, to nie wszystko. Nie trzeba być wielce wtajemniczonym w nowe technologie, aby wiedzieć, iż obecność na setnej pozycji w wyszukiwarce Google nie znaczy nic. Dopiero, gdy jesteśmy w TOP 10 najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie, wtedy nabiera to znaczenia. A wszystko z jednego bardzo prostego powodu, otóż internauci, również ci, którzy szukają firm w sieci, rzadko zagłębiają się dalej niż poza pierwszą dziesiątkę wyników wyszukiwań. No więc musimy stronę wyciągać możliwie jak najwyżej w Google, czyli musimy pozycjonować naszą stronę WWW.

Zdobycie jak lepszej pozycji oznacza lepsze zyski dla firmy. Ale to przecież musi kosztować, ktoś powie. I owszem, pozycjonowanie do tanich nie należy, szczególnie to, które daje wymierne efekty. Z grubsza rzecz biorąc koszty pozycjonowania będą uzależnione w dużej mierze od popularności fraz, słów kluczowych , jakie sobie wybierzemy. I na jakie będziemy chcieli wypozycjonować nasz serwis. Tutaj działa prosta zależność:

Im fraza popularniejsza, tym trudniejsza do pozycjonowania, a przez to droższa

Jednak, jak się okazuje, nie za wszystko musimy płacić. Dlatego, bo pozycjonować można samemu. Nie jest łatwe, ale…można się tego nauczyć. I tak, jedni wolą kupić książkę i z niej się dokształcać, a inni wszystko by oddali za kurs internetowy zawierający tajniki dobrego i skutecznego pozycjonowania. Tak, czy owak, wymaga to dosyć sporo pracy nad zgłębieniem potrzebnej wiedzy .ale może się naprawdę opłacić. Z dwóch prostych powodów.

Po pierwsze – oczywiście – zaoszczędzimy sporo pieniędzy, a po drugie – to my sami będziemy decydować, gdzie i kiedy nasza strona wyląduje, i co ważne – nie damy się oszukać nieuczciwemu pozycjonerowi.