Program

Dzień 1 Forum, 23 listopada 2017, czwartek

Moderator: Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Europa Centralna, GOODYEAR TIRE AND RUBBER COMPANY

Rejestracja, poranna kawa
Bądźmy otwarci na innych Uczestników od samego początku! Kawa w dłoń i dowiedzmy się kto dołączył do Forum i dlaczego. Duża ilość wizytówek rekomendowana!
Przywitanie Uczestników i poranny networking

Katarzyna Klimkiewicz, Project Director, BLUE BUSINESS MEDIA
Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI

ŁATWO JUŻ NIE BĘDZIE, ALE CIEKAWIE I OWSZEM

Jak podtrzymywać atrakcyjność marki dla młodej, zmieniającej się i szybko myślącej, a do tego „spadającej” grupy docelowej
  • liczba konsumentów spada, sprzedawać trzeba więcej a konkurencja nie śpi…
  • konkretne przykłady

Maja Kołodziejczyk, Senior Product Manager, L'OREAL PARIS

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Budowanie sukcesu marki premium w kontekście racjonalizacji zachowań konsumenckich, malejących różnic produktowych i rozwoju segmentu private label
Case study: GOODYEAR

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Europa Centralna, GOODYEAR TIRE AND RUBBER COMPANY

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Przerwa na kawę i ciąg dalszy wzajemnych nieformalnych inspiracji

BE POWERFULL! ZWIĘKSZAJ WPŁYW TWOJEJ MARKI NA KONSUMENTA

Oddziaływanie przez zaangażowanie, czyli nowy wymiar projektów wizerunkowych
Case study: UPC
  • jak zmienić percepcję odbioru marki i pozycjonować ją wśród nowych segmentów rynku

Ewa Sadowska, Communications Manager CSR & Brand PR Lead CEE, UPC POLSKA

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Budowanie relacji z konsumentem przy ograniczonym budżecie promocyjnym
Case study: AKCJI MARWITALIZACJA
  • najpierw edukuj później sprzedawaj
  • dobór narzędzi
  • dobór kanału(ów)
  • efektywność działań

Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik Marketingu, MARWIT

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Lunch – 60 minut nie tylko na posiłek ale i podsumowanie pierwszej części Forum
„Tu Mieszkam, tu zmieniam” – lokalność jako narzędzie zwiększania wpływu na konsumenta
Case study: BZ WBK
  • dlaczego taki program grantowy ? Kampania społeczna – co daje nam i odbiorcom?
  • jaki wpływ na lokalne rynki ma program TMTZ

Marzena Atkielska, Prezes Zarządu, Fundacja Banku Zachodniego WBK

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Jaką rolę może pełnić influencer w kontekście kanałów społecznościowych w kreowaniu wizerunku marki, czyli „co dla kogo”
Case study: New Balance
  • influencerzy vs mikroinfluencerzy vs social media
  • jaką misję powinien mieć influencer w rozwoju naszej marki, co dokładnie powinien robić i jaka jest jego rola
  • elementy newralgiczne współpracy marka – influencer
  • ile muszę zainwestować, aby zarobić i jak zmierzyć skuteczność takich działań

Stefan Nabiałczyk, Marketing Director, NEW BALANCE

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Przerwa na kawę i czas na odświeżenie myśli

GDZIE SĄ A GDZIE BĘDĄ BUDŻETY MAREK W 2018 ROKU

Budżetowanie kampanii: czy przesuwać i jak przesuwać budżety marketingowe
  • z tv na digital ? czy na pewno?
  • ile ja na tym zarobię na koniec dnia

Dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli: marek, domów mediowych i mediów
Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Europa Centralna, GOODYEAR TIRE AND RUBBER COMPANY

Magdalena Kolenkiewicz, General Manager, STARCOM POLAND
Stanisław Janowski, Managing Director, POLSAT MEDIA
Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu, ISOVER Saint-Gobain

Praktycy dla praktyków – dyskusje w grupach na wybrany temat:
  1. Marka zaangażowana w crowdfunding – działania & efekty
  2. User & Customer Experience a marka
  3. Błędy marki w komunikacji online – czyli jak personalizować komunikat marki, żeby „nie przegiąć”
  4. Jak zadbać o bezpieczeństwo contenu reklamowego i wizerunek marki w social mediach
  5. Kryzys – profilaktyka i leczenie
Koktajl – znakomita okazja do rozmów o pracy, hobby, inspiracjach i… markach w mniej oficjalnej atmosferze
Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień drugi Forum, 24 listopada 2017, piątek

Moderator: Paweł Wójcik, Wykładowca, Instytut Psychologii, Uniwersytet Warszawski, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIAHUB

Rejestracja i poranna kawa – okazja, aby podsumować pierwszy dzień
Przywitanie Uczestników i networking, czyli zanim zaczniemy poznajmy się lepiej

Katarzyna Klimkiewicz, Project Director, BLUE BUSINESS MEDIA
Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, SANOFI

WHAT NEXT? FUTURE FOR BRANDS

"Do chatbots dream of AI sheep?" and what else should modern marketers prepare for as advanced technologies change the face of communications?
  • the implications for communications with the growing emergence of machine learning and data science in marketing
  • how are consumers changing in the face of these developments and what should businesses consider to respond

Iain Preston, Global Client Leader, PUBLICIS GROUPE

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi

POZNAWAJ, SŁUCHAJ I ZROZUM KLIENTA… I PRZEKUJ TĘ WIEDZĘ W POWERFULL BRAND

Czy patrioci piją wyłącznie Ciechana a kosmopolici Sommersby?
  • o wpływie systemu wartości na wybory konsumentów na przykładzie wybranych kategorii FMCG

Paweł Wójcik, Wykładowca, Instytut Psychologii, Uniwersytet Warszawski, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIAHUB
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GfK Polonia

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Przerwa na kawę i wzajemne kuluarowe inspiracje

W POGONI ZA SOCIAL… CZYLI JAK DOGONIĆ KONSUMENTA

Bezpieczna marka w kanale digital – jak zadbać o bezpieczeństwo contenu reklamowego i wizerunek marki - dyskusja

Prowadzący:
Paweł Wójcik, Wykładowca, Instytut Psychologii, Uniwersytet Warszawski, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIAHUB
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GFK POLONIA
Eksperci:
Katarzyna Paliwoda, Head of Business Central & Eastern Europe, FACEBOOK
Magdalena Kotlarczyk, Head of Sales Polish Market, GOOGLE
Aleksandra Puzyno, Koordynator programów lojalnościowych, PR & CSR specialist, ISOVER Saint-Gobain
Tomasz Michalski, Marketing&Media Manager, ŻYWIEC ZDRÓJ
Jakub Dzięcielski, Associate Brand Manager, KENWOOD

Przepis na marketingowe smoothie
Case study: KENWOOD
  • Influencerzy, boty, programmatic, social media… Jak „zblendować” nowe narzędzia, by marka była bardziej fit?
  • Edukacja is the king!

Jakub Dzięcielski, Associate Brand Manager, KENWOOD

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Lunch
Insta Friendly, czyli jak nowe media zmieniają naszą percepcję i konwencje brandingowe
Nowe technologie i nowe media zawsze zmieniały ogólne konwencje wizualne. Zadaliśmy sobie wobec tego 3 pytania:
  • czy również dzisiaj nowe media społecznościowe wpływają na standardy identyfikacji wizualnej i design opakowań?
  • co to znaczy Insta Friendly, i dlaczego ma znaczenie również poza Instagramem?
  • jakie kody wizualne off-line odchodzą do lamusa pod wpływem tego, czego doświadczamy on-line?

Joanna Rewaj, Strategy & Innovation Expert, DRAGON ROUGE

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Social media rozwijają się szybciej, niż jesteśmy w stanie za nimi nadążyć – jak marki mają sobie poradzić z pogonią za konsumentem
Case study marki Żubr
  • jak zbudować długofalową strategię działania w social mediach
  • jak wywołać odpowiednie zachowania konsumentów dzięki przemyślanej strategii działań
  • social – kierunki rozwoju

Maciej Kuś, Brand Manager (PRAŻUBR/ŻUBR), KOMPANIA PIWOWARSKA

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Przerwa na kawę
Dobra kampania w digitalu – czyli jaka?
Case study: ADAMED i MUMIO
  • dobór narzędzi
  • dobór kanału(ów)
  • pomiar

Beata Greszta, Group Product Manager, GRUPA ADAMED

Sesja Q&A – zadaj pytanie Inspiratorowi
Finanse, edukacja, rozrywka i eventy, czyli prawdy i mity o współpracy z gamerami
  • gamer to nie tylko gaming – jak wychodzić poza utarte schematy
  • jakie możliwości daje współpraca z Twórcami w tym segmencie – case studies

Bartłomiej Tivolt Ratoń, streamer, vlogger, gamer i entuzjasta technologii
Piotr Ziemniak Latała, twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o tworzeniu profesjonalnie wyglądających treści wideo do Internetu
Łukasz Głombicki, Head of Communications, LIFETUBE

Podsumowanie i zakończenie Forum
Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06
Biuro Warszawa:
Blue Business Media Sp. z o.o. ,
Warszawa (01-222), ul. Prądzyńskiego 12/14

© 2018 Blue Business Media