LatestNews

Reklama w komunikacji miejskiej

Reklama w komunikacji miejskiej

Sposoby na reklamę w komunikacji

Wiele osób korzystających regularnie z usług firm transportowych regularnie narażonych jest na nudę. Spędzając długie godziny w autobusie lub tramwaju więcej uwagi poświęca się najbliższemu otoczeniu. Jest to idealny moment na przedstawienie oferty swojej firmy. Podstawowym czynnikiem wpływającym na wzrost sprzedaży jest świadomość konsumenta o towarach lub usługach jakie oferujemy. Odpowiednia strategia reklamowa powinna być skierowana do określonej grupy odbiorców. Reklama w komunikacji miejskiej potrafi dotrzeć do konsumentów, którzy nie korzystają z nowinek technologicznych. Podstawową formą reklamy w tym wypadku będzie oczywiście plakat. Jest to podstawowa forma marketingu, która przy odpowiednim zastosowaniu potrafi przynieść zaskakujące sukcesy. W trakcie rozmieszczania plakatów powinniśmy zwrócić uwagę na takie aspekty jak jego umiejscowienie oraz odpowiednie doświetlenie. W większości miast firmy komunikacyjne są doskonale przygotowane na współpracę z reklamodawcami. Klasyczne plakaty zastępowane są ekranami, na których wyświetlane są lokalne wiadomości. Przerwy pomiędzy tymi reklamami to idealny moment na ulokowanie naszej reklamy. Osoby spędzające wiele czasu w podróży siłą rzeczy zainteresują się informacjami na ekranie. Pozostaną skupieni w momencie wyświetlenia się naszego spotu. Należy pamiętać, że zdobywanie nowych klientów nie jest jedynym celem marketingu. Kampanie reklamowe powinny być stałym elementem naszej strategii sprzedaży. Odpowiednio przeprowadzone pozytywnie wpłyną na wizerunek i pozycję naszej firmy.