W ramach dnia specjalnego zapraszamy Państwa do udziału w dwóch równoległych warsztatach, których tematyka została wskazana przez praktyków budowania brand marketingu jako kluczowa dla ich codziennej pracy.
Prosimy o wskazanie wybranego tematu podczas rejestracji na Forum.

WARSZTATY
INFLUENCER MARKETING
(22.11.2017 r.)

Jak budować wizerunek marki
i jej komunikację dzięki influencerom

Wiele marek decyduje się na współpracę z Influencerami, którzy osiągają z łatwością milionowe zasięgi i docierają w miejsca „trudne”.

Ale coraz częściej pojawiają się pytania o wiarygodność i efekty wykorzystania influencerów do promocji marek. Jaki model współpracy wybrać? Jakiego Influencera i jaki kanał komunikacji dobrać do naszej marki?
Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania i potrzebujesz wiedzy na temat współpracy z Influencerami – zapraszamy na Warsztaty, podczas których będziesz miał okazję spotkać jednych z najpopularniejszych jutuberów!

PROWADZĄCY:
Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu, LIFETUBE

Ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca akademicki. Z wykształcenia PR–owiec i psycholog zafascynowany naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji.

GOŚCIE SPECJALNI:
Paulina Mikuła, vlogerka, autorka kanału Mówiąc Inaczej oraz książki o tym samym tytule
Zuzanna Matejkowska, vlogerka beauty i lifestyle, autorka kanału Lamakeupebella
Karol Paciorek, vloger, fotograf, autor książki “Lekko Stronniczy – jeszcze więcej”, LIFETUBE
Bartłomiej Tivolt Ratoń, streamer, vloger, gamer i entuzjasta technologii
Piotr Ziemniak Latała, twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o tworzeniu profesjonalnie wyglądających treści wideo do Internetu

Agenda Warsztatów

Rejestracja, poranna kawa i przywitanie Uczestników

BLOK I
WPROWADZENIE

  • Świat influencerów i ich widowni
    Horyzontalny przegląd najnowszych statystyk i trendów; cechy szczególne i „zdolności specjalne” influencerów; różnice w kategoriach tematycznych: rozrywka, gaming, beauty, fashion, nisze; skąd czerpać aktualną wiedzę
  • Co może influencer marketing
    Z czym wiąże się influencer marketing; jakie cele realizują influencerzy; jak mierzyć sukces – wskaźniki; najczęstsze błędy przy wyznaczaniu celów i pomiarze efektów
  • Modele współpracy z influencerami
    Profesjonalizacja rynku; pełen proces i najważniejsze elementy; różne modele – różnice i podobieństwa; wady i zalety podejść

Przerwa na kawę

BLOK II
KAMPANIE Z INFLUENCERAMI

  • Od czego zacząć
    Jak dobierać influencerów; różnice w kategoriach tematycznych i kanałach komunikacji: YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat i inne; optymalny proces briefingowy; zasady współpracy; najczęstsze błędy, których trzeba uniknąć
  • Pełen wachlarz możliwości współpracy z influencerami
    najważniejsza część: pogłębiony przegląd przez formaty, narzędzia, gotowe koncepcje – z przykładami konkretnych działań z różnych kategorii; case studies
  • Ćwiczenia
    Kampania z influencerami, omówienie kampanii

Lunch

BLOK III
PODEJŚCIE STRATEGICZNE I DŁUGOTERMINOWE

  • Maksymalne wykorzystanie potencjału influencera po zakończonej kampanii
    Branded influencer generated content – jak go wykorzystać
  • Strategiczna współpraca długoterminowa
    Co daje ambasador; możliwości i przykłady
  • Kanał własny w strategii marki
    jak stworzyć swojego influencera i nowy kanał komunikacji; jak “kopiować” najlepszych influencerów i budować wokół marki lojalną publiczność
  • Ćwiczenie
  • Wyniki badań po kampaniach
    Brand Lift: świadomość marki, sentyment; Quantum Insights: reakcje emocjonalne

Przerwa na kawę

  • SESJA Q&A
  • Panel z influencerami
  • Podsumowanie panelu i sesji Q&A

Podsumowanie warsztatów, czyli 10 złotych rad w influencer marketingu

Zakończenie warsztatów

WARSZTATY
BEZPIECZNA MARKA W ŚWIECIE DIGITAL
(22.11.2017 r.)

Jak chronić markę
i zapobiegać naruszeniu jej praw

„Johnson & Johnson, PepsiCo i McDonald’s, Audi czy L'Oreal wycofały swoje reklamy z YouTube'a w proteście przeciw umieszczaniu ich reklam przy treściach obraźliwych, ksenofobicznych czy nawet wprost nawołujących do terroryzmu” [żródło: Internet].
Coraz więcej marek staje przed wyzwaniem skutecznej ochrony marki w świecie digital, gdzie nie trudno o zagrożenia: podróbki, typosquatting, cybessquatting, wordstuffing…

Jeśli szukasz wiedzy na temat skutecznej ochrony marek i identyfikacji zagrożeń – zapraszamy na Warsztaty, podczas których omówimy także konkretne przykłady z orzecznictwa polskiego i światowego!

PROWADZĄCY:
Aleksandra Młoczkowska, Rzecznik Patentowy
dr Anna Sokołowska - Ławniczak, Rzecznik Patentowy, Partner
Małgorzata Czerwińska - Kasprzak, Radca Prawny, KANCELARIA TRAPLE KONARSKI PODRECKI I WSPÓLNICY

Agenda Warsztatów

Rejestracja, poranna kawa i przywitanie Uczestników

BLOK I
Marka w świecie digitalowym – potencjalne zagrożenia i zasady ochrony

  • Zagrożenia dla marki w świecie cyfrowym (podróbki, używanie cudzej marki w reklamie)
  • Jak chroniona jest marka?
  • Przesłanki naruszenia prawa do marki
  • Środki ochrony marki (sądowe, pozasądowe, karne, cywilne)

Przerwa na kawę

BLOK II
Ochrona marki – praktyczne kazusy

Konkretne przykłady z praktyki orzeczniczej polskiej i światowej dotyczące następujących aspektów (z uwzględnieniem świata digital):

  • kiedy oznaczenie osoby trzeciej jest zbyt podobne do marki?
  • naruszenie prawa do marki
  • wykorzystanie marki przez podmiot nieuprawniony (w tym w reklamie)
  • ochrona marki przed naruszeniami w Internecie
  • kiedy można korzystać z cudzej marki zgodnie z prawem?

BLOK III
Zagrożenia dla marki w internecie

  • Marka w Internecie – w tym social media, podróbki, linkowanie
  • Wprowadzanie towarów do obrotu
  • Sprzedaż testerów przez Internet

Lunch

BLOK IV
Współpraca w zakresie korzystania z marki w internecie a bezpieczeństwo marki – część 1

  • Zakres dopuszczalności wykorzystania reklamy natywnej i content marketingu w reklamie marki (kryptoreklama, youtuberzy, influencerzy, ambasador marki, celebryci)
  • Regulacje branżowe w zakresie reklamy natywnej i content marketingu
  • Marka w SEO i SEM. AdWords
  • Różne postacie naruszenia marki w internecie (typosquatting, cybessquatting, wordstuffing, metatagi)
  • Działalność reklamowa na portalach społecznościowych
  • Umowa z youtuberem/influencerem/ambasadorem marki/celebrytą/agencją reklamową – jak zabezpieczyć markę

Przerwa na kawę

BLOK IV
Współpraca w zakresie korzystania z marki w internecie a bezpieczeństwo marki – część 2

  • Wykorzystanie w reklamie marki materiałów z Internetu
  • Programy wsparcia sprzedaży marki – marketing bezpośredni
  • Marka jako produkt sensytywny
  • Dopuszczalny zakres wykorzystania wizerunku osoby fizycznej

Zakończenie warsztatów

Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06
Biuro Warszawa:
Blue Business Media Sp. z o.o. ,
Warszawa (01-222), ul. Prądzyńskiego 12/14

© 2018 Blue Business Media